Diskrét behandling

Kort ventetid. Ring oss på 52 70 05 50 eller send en epost til post@privatsykehuset.no
14.1.2020

Kvinnen, som bor på Haugalandet, og som jobber som omsorgsarbeider, hadde i lang tid grublet på om hun skulle legge seg under kniven for å få utført bukplastikk-operasjon. Da hun endelig bestemte seg fant hun fort ut at Privatsykehuset Haugesund var det riktige valget for en slik operasjon.

I samtalene med pasientveilederen, en kontaktperson som følger pasientene gjennom hele behandlingsforløpet, følte hun seg sett og godt ivaretatt.

- Jeg følte meg i trygge hender allerede fra fra første henvendelsen jeg gjorde. At jeg valgte å få operasjonen gjort hos en erfaren klinikk gjorde at jeg følte meg sikker gjennom hele prosessen, sier hun.

God informasjon, trygghet og diskresjon

Hun trekker frem den gode informasjonen hun fikk i forkant av operasjonen. Dette gjorde at hun fikk styrket troen på at hun ville være trygg under selve operasjonen, men også at resultatet hun var ute etter var oppnåelig.

• Det er en sårbar situasjon å være i når man tar kontakt med en klinikk angående sin egen kropp, og da er man avhengig av å føle seg tatt på alvor. Fra venninner hadde jeg hørt at de hadde hatt gode opplevelser med forskjellige behandlinger hos Privatsykehuset Haugesund, at det var en plass man ble sett og fikk gode resultater, sier hun.

Kvinnen er i dag aktiv og sosial, men liker å være privat om egne helseplager. Hun trengte derfor en diskré og profesjonell klinikk som kunne ivareta hennes behov for å være anonym.

Bildet er tatt før operasjon

Bildet er tatt etter operasjonen

Fantastisk omsorg og pleie før, under og etter operasjonen

Operasjonen gikk bra for kvinnen, og hun skryter av behandlingen hun fikk av både kirurgen og sykepleierne. Nervøsiteten slapp tak i det hun fikk informasjonen om operasjonsforløpet og hun legger ikke skjul på at oppholdet stod til forventningene.

- Omsorgen og pleien jeg fikk var fantastisk. Jeg fikk all den hjelpen jeg trengte og jeg følte ikke jeg var på et sykehus. Det var som å være på et hotell, sier hun.

I etterkant av operasjoner kan pasienter ta kontakt med pasientveilederen sin når som helst, for å få hjelp og svar på spørsmål. Det har hun opplevd som veldig nyttig og et god tilbud. Resultatet av behandlingen er hun i dag veldig fornøyd med og hun vil definitivt anbefale å ta kontakt med en pasientveileder hos Privatsykehuset Haugesund for å finne frem til den beste behandlingen for seg om man lurer på å få utført en behandling.